တယ္လီေနာ Broadband ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ခ်က္ ထြက္ေပၚလာ
[ Zawgyi ]
Telenor Brodband ဝန္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သံုးစြဲသူမ်ားဘက္မွ စားသံုးသူေရးရာသို႔တိုင္ၾကားရာတြင္ တယ္လီေနာျမန္မာမွ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနနဲ႔ စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနတို႔ ဇန္နဝါရီလ ၂၁ ရက္က ေတြ႕ဆံုညႇိႏိႈင္းခဲ့ကာ တယ္လီေနာျမန္မာမွ စားသံုးသူျပည္သူမ်ားသို႔ ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ေပးသြားမယ့္ အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနက ဇန္နဝါရီလ ၂၂ ရက္ (ယေန႔) ထုတ္ျပန္ခဲ့ပါတယ္။
အဆိုပါ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ သံုးစြဲသူျပည္သူေတြအေနနဲ႔ မူလကဝယ္ယူထားေသာ ဝန္ေဆာင္မႈအတိုင္း သက္တမ္းအတြင္း ဆက္လက္သံုးစြဲႏိုင္မွာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၂၀၁၈ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္မတိုင္မီ ကန္႔သတ္မဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈဝယ္ယူထားသူမ်ားနဲ႔ ၂၀၁၈ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ကစၿပီး 10GB Per Pay Day ဝန္ေဆာင္မႈ ဝယ္ယူထားသူမ်ားအေနနဲ႔ မူလဝယ္ယူထားတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈအတိုင္း သက္တမ္းအတြင္း ဆက္လက္သံုးစြဲႏိုင္မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သို႔ရာတြင္ သက္တမ္းထပ္မံတိုးၿပီး သံုးစြဲမည္ဆိုပါက မွ်တသံုးစြဲသည့္ မူ၀ါဒ (111GB Per Month) ျဖင့္သာ ဆက္လက္သံုးစြဲႏိုင္မွာျဖစ္ေၾကာင္း CICC စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနရဲ႕ တရားဝင္ Facebook စာမ်က္ႏွာမွာ ထုတ္ျပန္ခဲ့ပါတယ္။
မွ်တသံုးစြဲသည့္မူဝါဒ (111GB Per Month) ကို ဆက္လက္ အသံုးမျပဳလိုသူေတြ အေနနဲ႔ ၂၀၁၉၊ ဧၿပီလ ၁၅ ရက္မတိုင္မီ ခ်ဴိ႕ယြင္းခ်က္မရွိတဲ့ စက္ေတြကို ျပန္အပ္ႏွံမယ္ဆိုရင္ က်ပ္တစ္ေသာင္းခြဲကို တယ္လီေနာ ျမန္မာမွ ျပန္လည္ ထုတ္ေပးရမယ္လို႔ CICC စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနရဲ႕ ထုတ္ျပန္ခ်က္မွာ ပါရွိပါတယ္။
-ေက်ာ္ေဇယ်
https://www.internetjournal.media/%E1%80%90%E1%80%9A%E1%80%B9%E1%80%9C%E1%80%AE%E1%80%B1%E1%80%94%E1%80%AC-broadband-%E1%80%9D%E1%80%94%E1%80%B9%E1%80%B1%E1%80%86%E1%80%AC%E1%80%84%E1%80%B9%E1%80%99%E1%82%88%E1%82%8F%E1%80%BD%E1%80%84/
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.